نرم افزار CRM آسمــــــــــان
مدیریت کسب و کار امروز جزو نیاز های اولیه هر کسب و کاری میباشد . مدیریتی هوشمند و همراه ، با امکاناتی فراوان ، به هر مدیری کمک میکند تا به راحتی علاوه بر اشراف بر محیط کار خود ، علاوه بر نظارت مستمر بر کارکنان ، بهره وری و کارائی آنان را نیز زیر نظر داشته باشد . آسمان به شما کمک میکند تا در مدیریت کسب و کارتان فرایند کارها به سادگی جریان یابد و مدیریت شوند .
چرا آسمان؟؟؟
انجام امور اداری
اپلیکیشن همراه
مدیریت هوشمند
سهولت کار

امکانات نرم افزار آسمـــــان
1- دارای اپلیکیشن اندرویدی و ای او س
2- قابلیت مشاهده و آرشیو اسناد و مدارک حتی توسط گوشی همراه
3- اندیکاتور و ثبت نامه های دریافتی و ارسالی
4- ارسال و دریافت تیکت توسط پنل و تلفن همراه
5- نمایش وضعیت تیکت ها
6- اجرای نرم افزار بصورت ابری و ارتباط با برون سازمانی
7- تعریف و برگزاری جلسات و اطلاع رسانی توسط تلفن همراه
8- ایجاد وظیفه و پیگیری انجام آن وظیفه
9- دسته بندی و ایجاد پوشه و زونکن برای مکاتبات و آرشیو
آسمان، ایده ای نو برای مدیریت هوشمند کسب و کار
آسمان چگونه کار میکند؟
در نرم افزار آسمان شما و یا همکارانتان میتوانند برای شما قرارملاقات ثبت کنند ، میتوانید افراد حاضر در جلسه را وارد نموده ، در زمان مقرر نرم افزار جهت یادآوری به شما و شرکت کنندگان پیام داده ، دستور جلسات را ثبت نمائید و پیگیری نمائید . میتوانید کارهای موجود را بصورت یادآوری برای همکاران تیکت زده و یا بصورت وظیفه ی برای آنها ثبت نمائید . گردش تیکت ها را ببینید . میتوانید مکاتبات درون سازمانی و یا برون سازمانی خود را ثبت نمائید . همچنین میتوانید اطلاعات و اسناد خود را توسط این نرم افزار آرشیو نمائید . و به راحتی با دسته بندی انجام شده آنرا پیدا نمائید . آسمان بصورت کلود بوده و با کلیه دوستان خود در سایر ازمان ها میتوانید ارتباط برقرار کنید . با آسمان به راحتی ارسال پیامک کنید . و پروژه های خود را تعریف نمائید . موضوع و روند اجرائی آنرا ثبت کرده و افراد مشغول در آن پروژه را مشخص نمائید و از میزان پیشرفت آن مطلع گردید . آسمان برای روان سازی و راحت کردن کلیه کارهای شما طراحی شده است

سوالات متداول
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری برای مدیریت تمامی ارتباطات و تعاملات شرکت شما با مشتریان بلقوه و بلفعل است. هدف ساده است: بهببود ارتباطات با مشتریان. یک سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند با مشتریان در ارتباط باقی بمانند، فرایند ها را ساده تر اجرا کرده و سودآوری را بهبود بخشند.
با کمک نرم افزار CRM شرکت ها می توانند اطلاعات مشتری با از زمان ارتباط اولیه در سیستم ثبت کرده و کلیه فرایند هایی که برای تبدیل مشتری بلقوه به مشتری بلفعل نیاز است را در نرم افزار برنامه ریزی کرده و چگونگی انجام آنها را کنترل و مدیریت کنند. همچنین پس از برقراری ارتباط با مشتری خدمات درخواستی مشتریان را ثبت و مدیریت کنند و همچنین بصورت اتوماتیک نظرات مشتریان را کیفیت محصولات و خدمات دریافت کنند. ثبت و مدیریت تمامی اطلاعات تمامی این فرایند ها باعث می شود شرکت ها یک دید ۳۶۰ درجه از مشتریان خود داشته باشند و با دریافت گزارشات تحلیلی هوشمندانه در بازار و با مشتریان خود رفتار کنند.
بصورت کلی هدف کلی نرم افزار CRM کمک به بقا و رشد شرکت ها از طریق افزایش درامد ها و کاهش هزینه هاست. افزایش درامد از طریق افزایش نرخ تبدیل مشتریان بلقوه به بلفعل و همچنین افزایش سبد خرید هز مشتری و تکرار خرید ایشان. کاهش هزینه نیز از طریق افزایش کارایی عملیاتی در فرایند های مرتبط با مشتری و تمرکز بر استراتژی ها و اقدامات با اثربخشی بالاتر.